O nie do końca normalnym foto...
Blog > Komentarze do wpisu

on i Tuba 0.1

Tuba 0.1... wczoraj, wraz z Hanulą udaliśmy się na seminarium poświęcone tematowi MERKETING 2.0

organizatorem spotkania był Maciej Budzich, blogger, prowadzący stronę http://www.mediafun.pl/.

ja i marketing&more

mua przed nośnikami reklam, a przede wszystkim przed ekranem ;)

dawno nie widziałem tak świetnie zorganizowanej imprezy ! udało się zarezerwowac idealnie pasującą miejcówkę na takowe prezentacje: Multikino i specjalnie wyodrębniona sala z olbrzymim ekranem plus siedzące miejscówki dla wszystkich, do tego świetne nagłośnienie i wzorowa widocznośc wszystkiego tego co się działo... czego chciec więcej ?

naturalnie interesujących prelegantów... i za to mu chwała ! bo zaproszenia przyjeli:

  • Katarzyna Dragovic  - zołożycielka i dyrektor Szkoły Mistrzów Reklamy, jej wiedza jest zasługą doświadczenia zawodowego jakie posiada, bowiem już od przeszło 15 lat pracuje w uznanych, międzynarodowych agencjach reklamowych,  może się pochwalic stanowiskami od copywritera a na dyrektorze kreatywnych kończąc... przedstawiła wykład na temat: '… o tym jak powstaje reklama. Od briefingu, poprzez pomysł, do realizacji. Dlaczego powstają kiepskie reklamy? - opisane ciekawie, z wieloma przykladami i prezentacjami multimedialnymi... zapamietałem m.in. : - to która to już zmiana pomysłu naszej reklamy ?' publicznośc : - '5, 7, 10 !'
  • Artur Gortych - prezes agencji interaktywnej Artegence (jeden ze sponsorów imprezy, od nich były świetne babuszki z numerkami na klacie ;), inicjator i współzałożyciel grupy przedsiębiorstw Omnigence a także współzałożyciel polskiego oddziału Interactive Advertising Bureau... - wygłosił wykład '…o kultowych markach; firmy zwykle udają, że chcą słuchać swoich konsumentów, a to oni finansują rozwój ich marek. Skąd się biorą kultowe marki?' - na to troszkę się spóźniłem, bo czekaliśmy w olbrzymiej kolejce po hot-dogi a jak się doczekaliśmy to okazało się, że jeden z nich jest nie hot i znów czekaj...
  • Łukasz Mikołajczak - koordynator ds. marketingu Centrum handlu, sztuki i biznesu Stary Browar oraz redaktor prowadzący magazyn „Visual Communication”. Autor pierwszej w Polsce pracy doktorskiej na temat reklamy zewnętrznej pt.: „Reklama zewnętrzna w Polsce (1945-2005) - opowiadał '… o komunikacji wizualnej, jej niestandardowych formach i zaskakujących pomysłach kreatywnych, czyli Out Of Home na każdym kroku' i to mi się najbardziej podobało ! wiele interesujących  zilustrowanych przykładów reklamy outdoorowej typu ambient (czyli nowatorskiej, zaskakującej odbiorcę), pod koniec wyświetlono amatorski film o największej akcji FlashMob jaka miała miejsce w Polsce a dokładnie w Starym Browarze... FlashMob jak widac zostaje ukierunkowany wbrew swym zasadom  na reklamę..
society

Artur Gortych i jeden ze slajdów jego prezantacji: portale oparte o trend WEB 2.0 stwarzają możliwośc poznania wielu ciekawych ludzi o wspólnym zainteresowaniu - kolejnym krokiem jest już dalszą integracja w świecie rzeczywistym ;)

od lewej Łukasz Mikołajczyk, Katarzyna Dragovic i Maciek Budzich

a oto fragment prezentacji K.Dragovic:

po wykładach nastąpiło rozdawnictwo nagród a było ich naprawdę wiele... losowano wizytówki ówcześnie zbierane przed wejściem... fantami były m.in. filmy dvd, prenumeraty branżowych czasopism, butelki wina (!), książki... jedną i ja otrzymałem : "Jak stworzyc najlepszy BLOG' autorów Pawła Lipca i Łukasza Sosny, ktorzy notabene byli na tym spotkaniu ;)

po tym doniosłym wydarzeniu nastąpila krótka przerwa na rozprostowanie kości...

wróciliśmy na 'panel blogerów' - niczym jak w tvn-owskim programie "Rozmowy w toku" - gospodarz imprezy przeprowadził wywiad z popularnymi blogowiczami... można się było m.in dowiedziec, że I. Magielska dzięki swojej stronie znalazła pracę i już zarabia na blogowaniu, Dominik by miec jako pierwszy news w Polsce ...czyta feedy z Azji, o bardzo wczesno-rannej godzinie... ciekawe pytania - inteligetne odpowiedzi... a tak z innej beczki: zauważyliście, że każdy z nich inaczej przyjąl pozycję do siedzenia ? wniosek taki, że każdy z Nich jest indywidualnością, choc tworzą blogosferę...

panel dyskusyjny blogerów, od lewej : Artur Kurasiński, Dominik Kaznowski, Irena Magierska i Bartosz Kulesza

kulminacją wieczoru był przedpremierowy pokaz filmu Roberta Rodrigueza "GrindHouse 2 - Planet Terror..." opowiada o małym miasteczku,na czele którego stoi niezwykle okrutny i brutalny szeryf - żaden z mieszkańców nie ma odwagi się przeciwstawić. gdy nadzieja na lepsze jutro wygasła, pojawia się Cherry, piękna i tajemnicza dziewczyna z karabinem maszynowym zamiast nogi... Ex-tancerka go-go, obecnie bezlitosna maszyna do zabijania ma zamiar zaprowadzić porządek w ogarniętym korupcją i nierządem miasteczku... heh, dawno się tak nie uśmiałem na tak krwawym filmie... dużo elementów przesadzonych, znakomity czarny humor i wspaniałe efekty dopełnily całości...

a jutro już dalszy ciąg zwiedzania siedziby na ul. Woronicza 17...

papa

wtorek, 11 września 2007, beaviz

Polecane wpisy

Komentarze
hanula1950
2007/09/11 21:00:42
Ale mądrze to opisałeś - pogratulować.
E. jest w izolatce - byłam dziś u niego 2 godziny.
Wysiadła mi grzałka w akwarium, musiałam kupić nową.
Zawiozłam wnukowi książki.
W bibliotece byłam.
Cieszę się, że już Ci internet działa.
-
2007/09/11 21:17:57
Rzeczywiście 30 minut to zdecydowanie za mało na napisanie takiej mądrej notki ;)
-
2007/09/11 21:38:01
I nie musiałem tam być ;] Czekam na jutrzejszy wpis.

Sponsorzy:
Reklama na blogach - Blogvertising.pl
Reklama na blogach
Blogvertising.pl


STATYSTYKI:

Są tu site statistics osoby